Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ogian | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz Skwarnecki adresŁódź zarejestrowany12.11.2009 @18:23:51 ostatnio na stronie01.10.2017 @11:02:53



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty83 komentarze1465 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~WSzaniawski    15.07.2016 @23:07:25
Dziękuję i pozdrawiam.
~SDonka    22.06.2016 @08:55:50
Dziękuję za wizytę i pozdrawiam
~dzizasyo    21.06.2016 @09:44:02
Dzięki za ocenę. Pozdrawiam
~elka283    02.10.2015 @12:52:17
Dziękuję i serdecznie pozdrawiam
~pstrykaczfotek    16.08.2012 @20:48:35
Świetna galeria. Moje gratulacje!!!
Poobserwuję.
~piotroskosz    13.11.2011 @22:39:01
Ja również znalazłem się w grupie polskie góry ps. DZięki za kom:D
_______
Zwykli ludzie mają marzenia - geniusze mają cele.
~tadzikb59    13.11.2011 @20:55:00
Witam w grupie
Tak dla porządku informuję iż do grupy można przyporządkować dowolną ilość prac lecz wyłącznie o tematyce górskie. Inne prace będą usuwane
_______
Zamiast podziękowań wstąp do mnie http://tadzikb59.digart.pl/ .
U mnie czynne 24h.
~piotroskosz    30.10.2011 @13:43:14
Dzienx za kom POZDRO
_______
Zwykli ludzie mają marzenia - geniusze mają cele.
~cerastes    24.10.2011 @11:59:44
Fajna postprodukcja(efektowna),(ostatnie prace),fajnie,że zrobione ze smakiem.
Gratulacje.
Pozdrawiam serdecznie.
_______
Więcej zdjęć na Facebook: http://www.facebook.com/pages/Bonnie-And-Clyde-Creative-Images/376522662432671

Serdecznie zapraszam!
~mgmdg    21.09.2011 @23:12:02
Dziękuję pięknie, cieszę się, że tu trafiłam, kapitalna galeria, pozdrawiam
_______
http://www.malkor.digart.pl czyli... inna ja
^ensuna    18.09.2011 @10:23:45
_______
"Obiecać aspirynę, a dać ból głowy"...
~Hapamasta    17.09.2011 @16:15:10
Bardzo dziękuję za odwiedziny. Zapraszam do obejrzenia i ocenienia pozostałych moich prac. Pozdrawiam.
~akloj    15.09.2011 @22:25:24
pozdrawiam
~krikus    14.09.2011 @23:05:08
Nic nie jest szkoda. Kadr pionowy był celowo zamierzony.
~jacek314    04.10.2010 @20:54:28
Dzięki wielkie
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~viola934    25.09.2010 @17:21:12
To dobrze mi się zdawało
~MarekAdam    23.09.2010 @09:37:56
Pęknie dziękuję za nadmorską wizytę
~strzelba    22.09.2010 @15:01:29
tak wiem dzieki
~strzelba    22.09.2010 @14:52:34
tak, 3 strzaly w rawach
~AlfredG    20.09.2010 @21:48:36
dzieki
~faile    20.09.2010 @18:18:32
wielkie dzięki za odwiedziny
~Gorannex    20.09.2010 @15:18:46
dzięki, dzięki.
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~tequila22    19.09.2010 @23:54:32
_______
W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.
~afragile    19.09.2010 @20:52:08
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt